7 Nisan 2015 Salı

Bursagaz Ofissiz Hizmet Projesi

Sektöründe bir ilke daha imza atan Bursagaz, 2013 yılında ilk adımını attığı Ofissiz Hizmet Projesi kapsamında Çağrı Merkezi’ni yeniledi. Yeni yapılan Çağrı Merkezi ile Bursagaz müşterileri, Bursagaz ofislerine gelmeden tüm işlemlerini online ya da telefon ile yapabilmekteler. 444 11 33 numaralı hatlardan, hafta içi saat 08.30 ile 22.00 arası, Cumartesi günü saat 09:00 ile 17:00 arası hizmet sunan Bursagaz Çağrı Merkezi ile konusunda uzman müşteri temsilcileri sözleşme ve sözleşme iptal işlemlerinin yanı sıra her türlü talep, öneri ve şikayet bildirimleri alınarak, çözüm üretilmektedir.
Bununla birlikte müşteriye yönelik tüm işlemleri Bursagazdan yetkili firmalar gerçekleştirerek müşteri memnuniyetini maksimum seviyede tutmaya çalışılmıştır. Müşteriler her aşamada mail ve GSM ile bilgilendirilmektedir. Böylelikle müşteri – Yetkili iç tesissat firma – Bursagaz arasında güven/iletişim/memnuniyet dikkate alınmıştır.  Haberin detayında Bursagaz iç tesisat firmaları ile Ofissiz Hizmet Proje sürecini anlatan şemalar yer almaktadır.

Bursagaz Ofissiz Hizmet tanıtım filmini izleyebilirsiniz. Ya da www.youtube.com/bursagazTV dan Bursagaz ‘a ait diğer proje videolarını zileyebilirisiniz.




Detaylı Bilgi için tıklayınız…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapacağınız yorumlar bizim için değerlidir. (Lütfen yorum bırakın)