5 Ocak 2016 Salı

Korkmaz'ın Gönderilmesinde Başkanın Haberi Yok!

Mersin İdmanyurdu Kulübünden yapılan açıklamada, Korkmaz ile yolların ayrılması talebinin kendisine iletildiği hatırlatıldı.

Açıklamada, anlaşarak sözleşmenin sonlandırılması isteği olmasına karşın gerekli ortamın oluşmadığı vurgulanırken, bunun üzerine Korkmaz ile sözleşmenin tek taraflı feshedildiği bildirildi.

Başkan Kahramanlı: Haberim yok

Öte yandan, Mersin İdmanyurdu Kulübü Başkanı Ali Kahramanlı, teknik direktör Bülent Korkmaz'ın sözleşmesinin feshedilmesiyle ilgili, "Yönetim kurulundaki arkadaşların aldığı bir karar. Yapılanlardan benim haberim yok" dedi.

Kahramanlı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kulüpte son yaşanan olaylarla ilgili tüm süreci yönetim kurulunun yürüttüğünü söyledi.

Teknik direktör Bülent Korkmaz'ın sözleşmesinin feshedilmesiyle ilgili alınan kararlardan bilgisinin olmadığını kaydeden Kahramanlı, "Yönetim kurulundaki arkadaşların aldığı bir karar. Yapılanlardan benim haberim yok. Ben Bayanşmıyorum. Arkadaşların çalışması. Önümüzdeki günlerde detaylı bir açıklama yapacağım" diye konuştu.

Geçtiğimiz günlerde istifa ettiğini ancak kabul edilmediğini hatırlatan Ali Kahramanlı, o günkü düşüncelerini koruduğunu sözlerine ekledi.

AA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapacağınız yorumlar bizim için değerlidir. (Lütfen yorum bırakın)